ПОРАДИ МЕДСЕСТРИ

Білецька Ольга Василівна - медична сестра Семидубського дошкільного навчального закладу.

 

А турботлива медсестра

 Про здоров'я нашого дбає.

 Гріє носієк малятам,

 Як зробіть, споживає.

 Будьте впевнені, батьки,

 Здорові ваші малюнки.

 

Основні напрямки роботи:

- Проведення медичних оглядів дітей під час зарахування в ДНЗ та медичного контролю під час адаптації;

- Здійснення щоденних поглядів дітей;

- Проведення антропометричних змін;

- Обстеження дітей на ентеробіоз, досконалі заходи,

- Контроль використання та достовірності медичних довідок;

- Аналіз дослідження фізкультурно-оздоровчих та протиепідемічних справ;

- Здійснення безпеки за організацію харчування;

- Організація та контроль контролю за лінійним оздоровленням в ДНЗ;

- Контроль за збереженням оздоровчо-ефективних продуктів (загартовування);

 

Графічна робота медичної галузі Семидубського ДНЗ

Білецької О.В.

Понеділок - з 08. по 10.00 год.

Вівторок - з 08. по 10.00 год.

Середа - з 08. по 10.00 год.

Четвер - з 08. по 10.00 год.

П'ятниця - з 08. по 10.00 год.

 

ПЛАН РОБОТИ

Медичної сестри Семидубького ДНЗ Білецької О.В. на 2019- 2020 н.р.

№ п / п

Зміст роботи

Термін

Відповідальний

Організаційна робота

1

Здійснювати роботу у використанні можливостей для покращення життя та здоров'я дітей.

упродовж року

медсестра

2

Своєчасне оформлення документації на дітей, які присутні і бачать з ДНЗ.

упродовж року

медсестра

3

Проводити означення з урахуванням розумної думки з батьками під час відвідування.

упродовж року

медсестра

4

Систематично вісти медичну документацію.

упродовж року

медсестра

5

Проводить щоденний огляд дітей

упродовж року

медсестра

6

Стежте за дотриманням санітарно-гігієнічних норм у ДНЗ

упродовж року

медсестра

7

Проводити санітарно-просвітницьку роботу в ДНЗ

упродовж року

медсестра

8

Здійснюють контроль за якістю харчування в ДНЗ

упродовж року

медсестра

Робота щодо організації харчування дітей у закладі

1.

Матеріально-технічне покриття харчоблоку, дотримується вимоги безпеки, санітарно-гігієнічного режиму.

 

впевнений

медсестра

2.

Санітарне використання цього технічного обладнання, дотримання графіки прибирання харчоблоку.

упродовж року

 медсестра

3.

Здійснення загальної організації дітей та ведення нормативно-технологічної документації.

упродовж року

медсестра

 

Листово-ефективна робота

1.

Провірити антропометричне та біометричне обстеження дітей у ДНЗ із записом у медичні карти.

Вересень

медсестра

2.

Контролюйте маркування дитячих меблів.

вересень

медсестра

3.

Надайте першу медичну допомогу дітям котрі захворіли, довівши їх постійно ізолюючи до наявного місця.

Постійно

медсестра

4.

Організують глибокий медичний огляд дітей ДНЗ 3-7 років лікарів - спеціалістами. Довірите результати огляду до відомих людей.

З використанням графіка Семидубської амбулаторії.

медсестра

       

Санітарно-просвітницька робота

1.

Бесіди для виховання: 1. Загартуація. 2.Інфекційні дії: дифтерія. 3. Інфекційні захворювання: скарлатина. 4. Профілактика туберкульозу. 5. Інфекційні речовини: вітряна оспа. 6. Інфекційні речовини: кір. 7. Інфекційні речовини: епідпарати. 8. Інфекційні речовини: вірусний гепатит. 9. Інфекційні дії: дизентерія. 10. Харчова інтоксикація. 11. Дитячий травматизм. 12. Інфекційні речовини: сальмонельоз.

ІХ-Х І-ІІ ІІІ - ІV V VІ VІІ ХІ ХІІ ІХ І ХІ

медсестра

2.

Бесіди для помічників освічених - "Докладні помічники створили режимі добу перебування дітей у ДНЗ" - "Особиста гігієна" - "Опрацювання санітарного мінімуму"

ІX пост. ІІ-ІІІ

медсестра

3.

Консультації для «Професійної глистних інвазій» «Профілактична харчова продукція» «Профілактика респіраторних виробництв» «Організація дитячої кухні вдома» «Профілактика туберкульозу» «Повноцінна потреба - запорука попереднього користування послугами для туберкульозу» "Як рекомендуємо використовувати дитину в клітинку"

ІХ на свята ХІ І ІІ ІІІ ІV V

медсестра

 

Протієпідемічна робота

   

1.

Складаючи план протиепідемічних щеплень спільно із Семидубською амбулаторію. аналіз дослідження плану.

Згідно з графіком

Семидубської амбулаторії

медсестра

2.

Доведіть до відомих дійсно строків щепленьких дітей.

впевнений

 

3.

Проведення обстеження дітей на педикульоз та коросту.

1 раз на рівні

медсестра

4.

Протистояння протиепідемічних та проти гартувальних дій щодо боротьби із грипом та іншими респіраторними порушеннями

Вересень - жовтень

медсестра

5.

Контроль за триманням раннього приходу дітей.

впевнений

медсестра

 

Санітарно-гігієнічна робота

 

 

1.

Контроль за санітарним станом приміщення, ігрової кімнати, майданчиків.

впевнений

медсестра

2.

Контроль за пітним, повітряно-темпіратурним режимом дня, коригуючим режимом.

впевнений

медсестра

3.

Контроль за дотриманням реальних осіб довіряв гігієні.

впевнений

медсестра

4.

Контроль за формуванням гігієнічних навігаторів та дотриманням представлених гігієнічних напрямків.

впевнений

медсестра

 

Оздоровчо-важлива робота

 

 

1.

Розробка раціонального режиму:

- Навчальний рік

- Оздоровчий період

серпень

медсестра

2.

Контроль за збереженими потоковими та загальними приборами, розподілення обов'язків між технічним персоналом.

впевнений

медсестра

3.

Здійснення медико-педагогічного дій для дотримання рухового режиму (для окремого плану) та процесу фізкультурно-оздоровчої роботи (за окремим виходом).

впевнений

медсестра

 

               ПАМ'ЯТКА ДЛЯ БАТЬКІВ

«Щодо надійної можливості використання грипу та інших ГРВЗ»

 

1. Під час високої кількості людей на ГРВЗ не поміщайте місця, де можливо велике зібрання людей.


     2. Заходити до мінімуму їздити в громадському транспорті (автобуси, тролейбуси, метро).


     3. Отримайте близький контакт з людьми, які мають грипу або інші ГРВЗ.


     4. Часто мийте руки з милом. Якщо немає такої можливості, використовуйте спеціальні алкогольмісні засоби для виготовлення та виготовлення рук.


5. Не торкайте слизових оболонок очей, носа, рота немітими руками.
6. При чханні та кашлі прикривайте рот одноразовою хустинкою. Забезпечити дитину такими хустинками.


7. Часто провітрюйте приміщення вдома і на людину.


8. Унікайте поцілунків, центральних, рукостисканьних.


9. Не допускайте переохолодження або перегрівання цього.


10. Змащуйте слизові оболонки носа оксолінової маззю.


11. Проводьте щоденне вологе прибирання кімнати.


12. Організовуйте самі та особи, які зберігаються, вітамінізовуйте їжу із збереженням природних джерел вітаміну С (свіжі овочі та фрукти) та фітонцидів (час, цибуля, імбір).


13. При погіршенні самопочуття, що досягає вдома, не використовуйте самовідвідування - виберіть місце для обстеження та використання ефективного використання.


14. Приблизьтесь до того, що вам потрібно гризти у вашій дитині. Організуйте госпіталізацію із необхідним поширенням медичної допомоги.

 

Участь медичної сестри в адаптації нових створених

 

Адаптація в дитячій садку - це процес присутність дитини до нового часу та виробничого дня, до створення і дитячого колективу, до форми співіснування, відмінних від тих, що існують у батьків. На те, як легко і швидко малювати, адаптується, досягаючи:
- рівня психічного і фізичного розвитку;
- загартованість достовірності;    
- стійкість навігації самообслуговування;
- розвиненість навичок спілкування з дорослими та однорідними.
Невибагливість оточення, велика кількість нових вражень та вимагає у дошкільному закладі, нервують дитину та потребують напруги. Ми намагаємося надіслати стресовий стан середнього сестра, який буде медичний супровід кроку за кроком.
Крок 1. надаємо матеріали для інформаційного стенду.
Оновлюється влітку стенд для цього. Ви можете наповнювати різні речі про те, які документи потрібно робити для кожної дитини до дитячої садки та що при цьому потрібно врахувати. Батьки впевнені, що прихильність дитини до тривалості дня, що докладається до дитячої садки, вноситься до раціону харчової страви, що готується в дитячій садку.
Допоможіть користувачеві підготувати дитину для відвідування шкільного закладу, медичну сестру і розмістити на стені: 
- пам’ять про диспансеризацію дитини;
- уявляти для себе, хто з них переглядає дитячу садку;
- інформація про пропоновані дні у дошкільному закладі та розглядаються питання щодо того, що виробляється на сьогоднішній день.


Крок 2. Беремо участь у приватних службовцях, які були представлені в ДНЗ.Під час роботи українських службовців медичної сестри було розроблено питання про оформлення медичної картки дитини, правильне використання та збереження дня вдома, загартованих дітей, спеціалістів гострих респіраторних питань та важливих питань.


Крок 3. Проводимо настановні окремі бесіди. 
Проводячи індивідуальні особи з батьками, що розробляються серед дітей, які використовуються в ранньому періоді, залишаються її фізичним і психічним розвитком, середньостиглі культурні - гігієнічні навички. У вас бесідах із "я знаю, чи змінюємо малюнки, які залишаються в них, приєднуються до горщиків, приєднуються, приєднуються. Успішні процеси адаптації можуть бути неприємною атмосферою в сім'ї (неправильне домашнє створення, конфлікти між батьками, зловживання алкоголіком), хто не дотримується певного працюючого дня, або є домашньою службою, що фактично залишається в робочому місці в шкільному закладі

Крок 4. Проводимо повторні зустрічі з батьками
та прогнозуємо ступінь важливих адаптацій. 
Після опублікування медичної картини дитини, коли батьки отримали результати диспансеризації, можна спровокувати характер адаптації майбутнього створення.
Середній строк адаптації дітей раннього часу - 10-20 днів, можна приєднатися до 2 - 3 місяців. Залежно від передумов, які медичні сестри вияснили під час роботи з дітьми, і отримали результати диспансеризації, можна досягти тривалості та ступінь важливих адаптацій. 
Студентська важлива адаптація дитини до цього дошкільного закладу. Ступінь Тривалість Характеристика
Легкий 10-15 днів. Дитина здорова, поведінка швидко нормалізується, фізична психологічна адаптація відбувається природно.
Середній 16-30днів Дітина худне, хвороба, але не важлива, без більшості.
Важкий> 30днів. Дитина часто і важливо хворіє.

Крок 5. Консультуємось виховувати перед прийняттям дітей до дошкільного закладу. 
Отримавши зустріч із клієнтами медичної сестри, консультувавшись, дегульовано, щоб побачити, що звернути увагу на ознаки нервово - психічного розладу дитини. Помітні ознаки є енурез, важливий сну, смоктання пальців, кусання нігтів, скаргі малюнок на роботі в животі. 
У ході візиту з вихователями медичної сестри присутні важливі твори і групи, комфортні емоційні мікроклімату. Позитивний інструмент у групі, який полегшує адаптацію дитини. Медична сестра нагадує, що під час адаптації не можна наситити рік та укладати спати дитину, проводити будь - які незвичні для дитини оздоровчі форми, загартовані. Перегляньте дивовижну частину теплого комфорту і одягайте її так, як вона звикла вдома. Не варто наполягати на обов'язковому, що виконується під час фізкультурних та музичних занять.

Крок 6. Посилено виглядає стан здоров'я 'я створив нових людей. 
Зважаючи на прогнозування, медична сестра особливу увагу приділяла проблемі дітям і використовує необхідну можливість інформувати про необхідність корекції перехідних адаптацій. 
Процес адаптації полегшують: 
- емоційний контакт;
- тактичний контакт;
- музичні заняття;
- музичний супровід упродовж дня;
- ігри з піском і водою;
- малювання;
- казкотерапія.

Крок 7. Беремо участь у корекції переробної адаптації. 
Щоденне збереження для дітьми з важливими протіканнями адаптації може бути запропоновано проблеми, помилки в поведінці людей. Сам звичайно використовує медичні сестри з батьками (за необхідності домогтися того, щоб задіяти і вихователя) може фактично повідомити про полегшену процедуру адаптації. Якщо батьки не мали часу, коли вони відвідували свої служби, вони не звертали уваги на медичні сестри, розміщені на інформаційній службі, і передавали копію пам’яті під час особистої консультації. Ще раз запропонували про справжню реально забезпеченість у день, режим харчування та позитивний мікроклімату в родинах.

 

 

У садочках без відповідних записів у медичній картці про простягаються планові щепленькі не беруть.

 

Порядок прийняття до шкільного навчального закладу регулюється наявними нормативно-правовими документами. Золото, ст. 15  Закону України «Про захищені випадки від небезпечних хвороб» створюють  , що приходять до дітей, які навчаються, навчаються, а інші дітячі заклади проводять за наявністю довідки щодо закладу здоров’я, і, можливо, переглядають під медичним наглядом. 
- Доступна інформація про наявність у медичних осіб огляду дитини, але випадків медичних протипоказань для її перебування в цьому закладі, а також було виявлено, що було зроблено досить ефективне використання з календарем щеплень, і вона не залишилася в контакті з офіційними особами на міжнародних ресурсах або бактеріоносіями. Дітям, які не отримали довірених щеплень, з календарем щеплень, розміщення дитячих закладів не дозволяється.

Підписуючи письмове відхилення про покращення дитини, мало хто з того, хто знає про остання від планових щеплень (ПЩ).

- Якщо батьки не вживають від себе ще однієї дитини, вони повинні бути впевнені в собі, і вони повинні використати, коли хтось повинен отримати освіту, і ми повинні жити в правовій державі з урахуванням законів.

Яке зміщення входить до українського календаря щеплень?


Паротит (свинка) 12 міс., 6 років, 15 років (хлопці

Туберкульоз 3-7 день, 7, 14 років

Гепатит В 1 день, 1 міс., 6 міс.
Дифтерія 3, 4, 5, 18 міс., 6, 14, 18 років, довгі кожні 10 років
Кашлюк 3, 4, 5, 18 міс.
Правець 3, 4, 5, 18 міс., 6, 14, 18 років, більше кожні 10 років
Поліомієліт - інактивована (нежиття) вакцина: 3,4 міс .;
- оральна (жива) вакцина: 5, 18 міс., 6, 14 років
Гемофільна інфекція 3, 4, 5, 18 міс.
Кір 12 міс., 6 років
Краснуха 12 міс., 6 років, 15 років (дівчата)

 

 

 

ХАРЧУВАННЯ

1. Пам’ятайте, що раціональне харчування - одна з основних ситуацій здоров’я людини, її тривалий час, плідні праці. 
2. Виконуйте їх, виправдано поєднуючи вироби, які входять до складу тканин людського людини: білки, жири, вуглеводи, мінеральні солі, вітаміни, вода. 
3. Дотримуйтесь режиму харчування. Переконайтеся, що переконували свою людину, пропонувавши всі пропоновані випадки страхів, використовуючи ті, які вона не любить, але які хочуть зробити потрібні. 
4. Не підлягайте дитини в проміжних випадках, коли вони пропонують її. Ласкаво поясніть, що потрібно враховувати протягом цього часу. 
5. Давайте тільки ту кількість, яка повинна бути з задоволенням. 
6. Укладайте від розмови про те, що мало або майже завжди не їсти, бо вони шкідливі. 
7. Дотримуйтесь навичок гігієнічних продуктів і виготовляйте їх у дітей. 
8. Пам’ятайте, що звертається до приватного представника від сервісного столу, естетичного оформлення страв, уміння членів групи, що бачать, відомі, ложкові, дотримуються елементарних навігаційних культур, що мешкають у них. 
9. Підкресліть важливість добре перекрити її, не вживати над сучасною чи холодною стравою, а не відміряти великі шматочки, жувати із закритим ротом. 
10.Не забувайте, що найкоренішіші - це овочі та фрукти, які влаштовують нашої організації, вирощуючи в наших садах. 
11.Серйозним недоліком їжі є «прихований голод» - дефіцит йоду, який може привести до незволеного процесу у використанні дитини. Проживання в її йодованої солі - вихід із даної справи. 
12.Я ж просто намагайтеся закрити, перебуваючи в літній час. 
13.Не слід спостерігати за тим, щоб його глибокого замороження, незнайомих грибів, було зроблено з великим вмістом солі, недостатньо прожарені або проварені м΄ясо, рибу, сиру воду. 


ЗАГАРТУВАННЯ

 

1. Використовуйте природні засоби оздоблення та загартовування. 
2. Загартовівшись із кожною. 
3. Пам’ятайте, що загартовано досягати загального стану здоров’я та поведінки дітей, дотримуючись позитивного результату, коли віртуозні особи проводять у певних можливостях, чітко дозволені й систематично повторюються. 
4. Не заважайте, що систематично загартовує, що створює боротися з використанням, досягнутим із застудними.  
5. Домагайтесь вироблених дітьми настанови: використовуйте свій час. Привчайте дітей дотримуватися рухового й повітряного режиму, колись із часом та дотримуватися їх.  
6. Забезпечуйте щоденне перебування дітей на повітрі, відповідати їхнім одягам погодженим умовно. 
7. Здійснюйте загартоване сонячне проміння. Тривалість прийняття сонячних ванн через 3-4 хвилини до 15 хвилин. 
8. Проводьте водні форми (обличчя ніг та тіла, волосисте обтягування рукавичкою або рушником).  
9. Не заважайте, що ходити босоніж - це засіб загартовування цього і зміна здоров’я.  
10. До падіння босонізу людина повинна привітатись із раннього часу. Визначте температуру повітря, не нижче від 24 градусів.  
11.Поєднуйте, коли ви знижуєте босонізи, які з’їдаються ваннами для ніг, поступово знижуючи температуру водія.  
12.Пам΄ятайте, що швидкий пісок і асфальт, гостре каміння та шлак, соснові шишки й голки діють на дитячому житті, як сильні підрозники, а теплий пісок, м΄яка трава - заспокійливо.

 

 Як уберегти дитину від застуди

 Дотримуйтесь уваги щодо цього, що дозволяє узагальнити дитину від заходу:

 1. Найдивіший засіб, який рекомендує всі медсестри у дискадках, - досягає носіїв дитячої оксолінової мазі, може бути невдалий, щоб зменшити кількість малюнків.

 2. Дітям потрібно більше гуляти, потрібно враховувати, що буде вірус у приміщенні, що зберігається внизу, нижче по свіжому повітрі.

 3. Привчіть дитину мити руки, до того ж не тільки після туалету. Це те, що воно робить, то більше, і саме, що малеча менше хворі мультимедіа.

 4. Загартовуйте, приводьте дитину до не дуже високої температури повітря повітря, але вдень вона не має +21 ... + 22 ° С, а вночі - +17 ... + 18 ° С. Річ у тім, що за дуже високої температури повітря досягається сухим, що може призвести до перенасичення слизової носоглотки, а як наслідок - знизити рівень безпеки до хворого.

 5. Коли ви виходите на прогулянку, не смакуйте малюнок, бо його, активно проводячи, постійно використовуйте, що дотримується імовірності.

 6. Не пропонуйте, щоб ви використовували мокрий ногі.

 7. Привчіть малюнки пиття не звичайного чаю, спеціальні трав'яні відвари, або ж із малинових або смородинових гілочками.

 8. Коли ви вже так почували, що ваш малюнок затримався і в ньому піднялася температура, не надсилайте його збивати, потрібно відповісти на вірус.

Дайте собі самому перебороту інфекцію. Температура повинна збиватись, але вона повинна бути 38–38,5 ° С. Висока температура стимулює вироблення імунітету.                                  

 

                                  Грип   

 

 Гріп - це справжнє використання, що потрібно раптово і бурхливо, підтримуючи ліхоманку, головні, м'язові, суглобні болі, необхідну температуру.

 Інфікуватися можна не тільки при чханні, але і слідом за своїми друзями, але й переходити в приміщенні чи транспорті, дещо залишається завжди.

 Хвороба переймає справді, у кого недостатньо сильний імунітет. Тому, щоб не захопити грип протягом періоду епідемічного життя цього, слід приєднатись до ефективних досконалих дій:

  1. зробити вирівнювання від грипу в поліклініках для місцевого проживання;

  2. звести до мінімуму кількість місць з масовим перебуванням людей;

  3. спереду з дому потрібно перемогти слизові оболонки носа 0,25% оксолінової маззю;

 4. Надіслати марлеву (4 шарову) маску для рота і носа під час перебування в транспорті та при спілкуванні з людьми;

5. провітрювати якою допомогою чату приміщення та проводити вологе прибирання;

6. Часто та реально мити руки з милом або використовувати вологі серветки, які залишаються у складі спирту.

Гріп небезпечний власним рішенням: запалення легенів, середнього вуха, гайморових пазух, бронхітамі, вироблених нірок, мозку, сучасних та інших осіб. Він цікавий для дітей, людей похілого віку, хронічно хворих.

 Якщо ви захоплюєтеся, то, мабуть, враховуєте, що негайно використовуються люди та дотримуються всіх своїх рекомендацій.

 Обов'язково відокремте хворобу від усіх членів, і виберіть свою окрему посуд та речі представлених гігієні.